Followers

Facebook Comments

Tuesday, January 31, 2012

MUNCUL KEMBALI...

taraaaaaaaa!!!

"sudah lama bersarang sudah blog aku nih... hahahah... penantian yg begitu lama... kini... aku mulakan semula... yeayhhhh..."

TITIAN HIDUP... Telah banyak kehidupan aku lalui sejak... masam manis pahit semua ada... wowowww... mengalahkan citer novel suda... ahakz... hurmm.. Segala yang terjadi sudah tersurat dan tertulis dari Allah Yang Maha Mengetahui... kadang2 terfikir... jauh lagikah perjalanan hidupku? (berangan)

PERUBAHAN... hoh... semakin menigkat usiaku semakin mematangkan... tidak ku sangkakan.. kini aku telah menerjah usia 23 tahun sudah... wahhh.. mimpi ke ape? Alhamdulillah.. masih bernafas di dunia... meneruskan pencarian amalan dan bekalan di dunia untuk di hari akhirat kelak... (sebak pulak di dada)

DUNIA KINI... azam baru aku? sudah masuk tahun baru 2012... yuk3x yowwwww... saat aku nanti2kan... berakhirlah perjuanganku untuk tahun ini menunaikan impian mak ayahku untuk meneruskan pengajian... tahun ini tahun terakhir bagiku untuk bergelar pelajar... so? planning aku.. nak kerja dululah... tak nak lagi bebankan otak aku dengan pelajaran lagi... kalau ada rezeki tak ke mane... aku cuba untuk teruskan kekuatan untuk sambung hingga ke PhD.. (perghhh... mampu ke?) pheww~

TUJUAN HIDUP.. kadang2 rasa takut lak mengalami usia semakin tua ni... hoh! vengong lak aku ni... tidak, aku harus terima hakikat ini. Semua manusia merasai usia itu.. ya.. aku pasti boleh... tapi aku harus ingat tujuan hidup ni kan... (ape lak aku merapu nih?)...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL