Followers

Facebook Comments

Sunday, June 5, 2011

PERJUANGANKU

Barisan Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) Universiti Teknologi MARA Kampus Puncak Alam 2009/2010 bersama Penasihat JPK dan Timbalan Pengarah Kampus

Sambutan Hari Jadiku bersama sahabat-sahabat JPKku... (kenangan)

Bercerita tentang tamat perkhidmatanku sebagai seorang pemimpin pelajar UiTM... Semenjak mendapat tawaran jadi Jawatankuasa Perwakilan Kolej UiTM Puncak Alam... rase happy sgt sebab dapat banyak pengalaman yang aku tinggalkan sebelum aku keluar bergelar alumni UiTM.. cewahhh... tak bleh blah!!! hahaha... Sepanjang perkhidmatan aku, aku pegang jawatan dari bawah dulu... (ye la.. org cakap, biar dari bawah dulu, kalau dah ok sket, bule la naik sket kan... lame2 jadi bukit...) hehehe... erm... Pegang Exco Informasi & Multimedia ni... payah jigak rasenye... banyak keje nak kene wat... kadang2 pengalaman ni buat aku dah terer IT sket... hahaha... mcm2 da aku belajar dari JPK ne... mule2 tak tahu sgt la... segan2 silu mase berurusan dengan staf2 UiTM... hehehe... lame2 jadik geng da... hua3... sahabat2 JPK aku pun hebat2... (semua berpengalaman)... aku je lahir dalam keadaan suci murni... hihihi... sikit demi sikit aku belajar dari dorg.. sume aku ikut... ade mase tergerak nak wat program sendiri... "Bakti Siswa Sinar Harapan" yang sentiasa melekat dalam jiwa dan sanubariku... hihihi... pengalaman yang tak boleh aku lupekan.... (walaupun banyak dugaan yang aku tempuhi)... uhukz... =(


Barisan Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) Universiti Teknologi MARA Kampus Puncak Alam 2011/2012

Gambar untuk majalah DESTINI UiTM year book...

Melangkah kehadapan... aku diberi kepercayaan untuk menjadi Yang Dipertua Jawatankuasa Perwakilan Kolej selama 1 semester je... pastu aku pencen maa... payah jugak jadik YDP JPK... (rase nak menghilangkan diri pun ade)... tak larat aku ke sana ke mari... namun, aku berjaya menghabiskan tugas yang diamanahkan kepadaku... terima kasih UiTM... =) 1 hal lagi... dah ler xde transport... nak pergi meeting sane sini... paling payah skali nak gi meeting kat UiTM Shah Alam... woooo... sedihnye cerita aku di situ... (tak sape yang tahu)... ape pun semua itu adalah cubaan buat aku... aku tahu aku sedang diuji.. segala2nya ade hikmah buat diriku... wallahu'alam... namun kenangan aku sepanjang memegang kuasa pemimpin pelajar... tak kan aku lupakan... kenangan bersama sahabat2ku JPK di kala susah dan senang... bersama adik2 JPKku yang prihatin dan menghormati kehadiranku... Kini aku dah jadi penasihat JPK utk adik2 JPK ku yang baru... semoga perjuanganku temui kemuncak oleh penyambung generasi di masa akan datang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL