Followers

Facebook Comments

Tuesday, May 3, 2011

KIPAS SUSAH MATI


haaaaaaaaa... mesti sume org terkejut membacenye kan3??? hahaha... aku tetap dulu dan dulu lagi dan selamanya... heee~ hurmmm... lama menyepi... mcm2 bende nk uruskan... itu ini... datang lagi keje baru... itu ini... haiyaaaaaaaa.... bila mo lapang dada ni...???

HARI INI DAN ESOK... bermulanya kemerdekaan yg tercipta... habis sudah perjuanganku dalam semester ke-4... semester depan ialah semester 5... wahhhh... panjang umurku.... Alhamdulillah~ teringat kisah2 dulu... sejak jadi budak semester 1 dulu... sial mcm skema giler... pak turut pun ade... namun, aku kini... berubah dan tak seperti dulu.... laaaaaa... napew??? ntah2... hihi~

haaa... ni nak share la ni... ermm... sekarang puncak alam, dekat dengan kampus ak, BANJIR... dengar2 citer member2 aku jah... tak saksikan pown... hua2... bese la org duk dalam kolej kot... mane la nk tahu citer panas di dunia luar kan... kui3... uih... byk bebel lak aku... hahaha... semua tu bencana alam... so, itu adalah urusan DIA... kite perlu redho je la... setiap apa yg berlaku pasti ade hikmahnye... wallahu'alam...

final exam dah berlalu... 1.. 2.. 3.. pejam celik... dah selesai semua... namun perjuanganku masih diteruskan... biar pun duniaku penuh dengan pelajaran sekalipun, janji keindahan ilmu yg aku pelajari selama ini sgt berharga buatku.... harap boleh sambung belajar sampai phD... (cita2ku) =)

URUSAN TERBARU... lepas abis paper nih... aku nk kene ke Shah Alam la pulak... nk uruskan bayaran... hu ha hu ha.... satu hal lagi.. komitmen... hurm... ok la... aku tolong... tolong la ni... hihi... hidup penuh dengan cerita.... cerita ape??? dongeng... hahaha... ok... ni saja utk setakat ni.... selama malam kasih~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL