Followers

Facebook Comments

Saturday, April 9, 2011

DUNIAKU berbeza

DIRIKU... jeng3... aku muncul lagi... setelah sekian lame menyepi dlm space nih.... byk perkara yg tak kene dengan aku di hari ini dan sebelum ini... bila harus berubah dan mengubahnye??? huhu....

HARI DEMI HARI... aku dah ade haluan aku sendiri... kini aku dah boleh menjalani kehidupan sendiri walaupun byk bende aku kene belajar... buat mase ni aku "explore" dulu ape yang harus aku tahu lagi... kire nk wat kajian hidup aku la... cewahhhhhhh.... =)

TERINGAT pada yg pergi... tanggal 4 April... kini dah 3 tahun arwah abangku pergi meninggalkan kami sekeluarga.... setiap kali terjaga dari tidur... mesti teringat kat arwah abangku... (apa yang dia buat sekarang???)... hurm.. wallahu'alam... sedih memikirkan ia kembali... aku cuba melupakan tragedi yang lalu... tapi kenagan arwah sentiasa dalam ingatanku...

PEPERIKSAAN... setelah meneroka ilmu daripada barisan pensyarahku... Alhamdulillah... semester ini stabil sket... insyaALLAH... kiranya aku sudah berusaha mengikut kemampuanku... apakan daya... rezeki aku terserah pada ALLAH... aku cuma merancang dan berusaha untuk buat yang terbaik buat diriku dan masa depanku....

KENALAN... semakin meningkat usia mudaku semakin dekat usia tuaku... banyak dah aku kenali... mungkin ramai lagi perlu aku mengenali selepas ini... tak rugi aku untuk meneruskan pengajianku & kehidupanku di perantauan... hurm... Alhamdulillah....

ha.... ni je la buat masa ini.... blog semakin hari semakin ramai yng datang melawat ye... hehehe... selamat membaca kisah hidupku wahai pelawat2 blog aku.... tak semua boleh aku kongsikan... biarlah yang selebihnya antara aku dan Allah sahaja yang tahu,... =) --SYUKRIE 2011

1 comment:

  1. oh banyakkan bersabar ye....ak pun pernah kehilangan seorang teman, dan rasanya faham perasaan ko...sebab walaupun ak tak rapat dengan dia, tapi aku cukup terasa dengan kehilangan dia....apatah lagi ko, family sendiri, yang mesti rapat antara satu sama len...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL