Followers

Facebook Comments

Thursday, February 3, 2011

S.E.P.I.A


HARI INI... sejak 2 menjak ni, aku dok sorang2 jerk... tgk org lain.. org lain tgk aku... hahaha... (weyh.. apa tengok2 ah???) hihi... hatiku bersuara... mimik muka aku je saje slumber siot... tapi best la berseorangan diri di masa cuti ni... tiada gangguan... masa ni la nk tenangkan jiwa... lapangkan dada kan...

CUTIKU... Dalam rumah keje aku, tido... makan... tgk movie... study... assignment... menyanyi... menari... posink... facebook... haha... mmg seorang penganggur terlatih la aku skrg... kadang2 gi surau jugak tau... ramai jugak yang turun sembahyang kat surau (ruangan solat Angsana)... tersentuh hatiku... kalau dulu hanya ade 2 or 3 baris je... skrg dah jadi 7 or 8 baris da.... ada sedikit pembaharuan dan peningkatan... ye la.. kuasa Allah... siapa tahu...




JOGGING... uhh~ sejuknye pagi2... nak tak nak... nak jogging jugak!!! kih3x... matlamat asalku... mahu kurangkan berat badanku... ye la.. dulu 53 kilo jak... skrg??? tak mo ckp ah... hahaha.... malu seja... Sewaktu tgh menghempas pulas larian sepenuh hati dan jiwa... adeyh... penat dowh,.. duduk rileks makan angin jap... singgah kat tasik Puncak Alam,,, termenung keindahan tasik buatan tu... dihiasi dengan kehijauan flora... dinyanyikan suara2 burung... wahhh~ (memejam mata menikmati udara segar)... (terus hilang peluhku selepas jogging)... whoaaaaaaaa..... haha

SEWAKTU DENGANNYA... tgh2 syok2 berlari pulang.. ade2 je budak2 ni kaco... macam la tak pernah tgk aku... haha... ingat malas nk layan.. tapi layan jugak... apakan daya... dalam kerendahan hati, ada baiknya... apa salahnya bertegur sapa kan... orang sekeliliing akan menyayangi kita dengan sifat2 mesra kita... cehhhh~ yo yo ol jak aku... hahaha... (bengong)...



DALAM HATI ADA TAMAN... terdetik pulak kisah ni... petang2 senja... saje je jalan2 makan angin... ye la boring dlm bilik je... so, ronda2 satu kampus je la... tiba2 ternampak pasangan 2 hati 1 jiwa la konon... (tersenyum sorang)... time cuci mata lak aku.. adeyh... tapi tak tahu la nape... romantik je aku tengok dorg nih... hahaha... dorang tak de la melampau sangat... duduk bersebelahan tapi jauh siket la... si Putera tu seolah2 buat lawak jenaka... si Puteri pula tertawa sambil malu... Alangkah ia berlaku dalam hidupku.. (kan besttttt???) ops... terlebih sudah... hihi...

MELANGKAH PULANG... waktu tgh perjalanan nk balik rumah... terlintas di fikiranku... aku kini sudah berada di mana? sambil memandang jauh kolejku rumahku syurgaku... sudah lama aku hidup di alam Universiti... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL