Followers

Facebook Comments

Wednesday, December 1, 2010

KARISMA UiTM 2010


GEMURUH JIWA... haha... ni la tyme nak naikkan semangat "pejuang2" kontinjen UiTM Puncak Alam untuk sertai Karnival Sukan Mahasiswa (KARiSMA) UiTM 2010... Karisma ni dibuat selame 8 hari dowh... penat giler jadi urusetia tyme nih... sampai demam aku dibuatnye... mane tak nye.. nak layan karenah peserta ntah pape... layan org2 atasan lagi... layan member2 lagi... layan peminat lagi... (eh eh eh... ade2 je aku ni.. haha)...

KONFLIK... alahai... biasa berlaku la dlm hal2 cam ni... ade2 je masalah yang datang... ni aku malas ni... hoho... tak enjoy rasenye kalo ade konflik antara kontinjen... cube la open minded sket... tapi kadang2 bengang gak r... ade pasukan lambat dan tak tepati masa tu la punye hal wat org hangin2... tapi aku tak hangin la... juz buat hal sendiri jak... (hahaha... aku bersabar sebenarnya)... cewahhhhh.... hihi....

KAWAN BARU... wohaaaaa... tak rugi gak join Karisma nih.. dapat jumpe member2 baru seyhhh.... dari mane2 UiTM cawangan len gak... ye la... mengikat talian ukhuwah la katekan... cehhh.... (mengade2 sungguh)... hihi... tapi mmg best la dapat org baru kan... tak ler org yang same je dalam hidop ni kan... boring la jadinye.. tapi ramai gak member2 baru aku ni caring2 orangnye... thanks kat korang sumer erk... (tak sudah2 belanja aku makan hari tuh)... [terharunye~] huuuu~

PENGALAMAN... ni yang boleh kite carikan... pengalaman manis pahit la aku lalui sepanjang program sukan nih... mcm2 aku da lalui... mcm2 da aku harungi... tapi aku senang bekerja bersama staf HEP... dorg cool... boleh aku belajar mcm mane nk handle satu program yg besar2 mcm ni kan... tapi agak mencabar gak r.. byk kene pikir...byk la bebanannye...

BAS... masalah transport la punye pasal kite gune bas luar.. mane taknye... da la hari tu kene langgar kete org cina... maki hamun org cina tu... tu pun "skress" sikit jew... lor... brape ringgit je nak repair balik tu... kan3... hahaha... (tapi aku tak mahu masok campor hari tuh... buat hal sendiri la jadinye... haha...

BAJU... wahh... baju sponsor beb... wihahahaha..... (mak ai.. kecoh saja aku nih...).. berbaloi gak la join ni kan... xde la nak "promote" diri sendiri jew kan... boleh gak dapat ganjarannye... mencari rezeki yg halal la kan... (Alhamdulillah.. sejuk hatiku... hihi)....

NYAMUK.... ish,.. ni aku geram tak sudah2 ni... giler nyamuk habis hisap darah bersih aku weyh... geram tul ngan kolej M nih... tak pernah "fogging" agaknye... aishhhh.... nyamuk lapar giler tyme tuh... ak tak lena tidoq dibuatnye... (sekali tertampar muke sendiri)... huh... [mesti komplen dalam report nnt]...

PENUTUPAN KARiSMA... sedey lak bile hari penutupan hari tuh... sedey berpisah ngan member2... huuuu~ (tapi still boley kontek & SMS agi tuh... hahah)... so, secara keseluruhannye... aku rase enjoy 50% and tak enjoy 50%... 50-50 ah... huhu... (aik.. ade peratusan gak feeling aku ni ye... isk3...)... orait... ni jew aku ley kongsikan... hehehe... ini la kesah aku sepanjang cuti semester di UiTM Shah Alam... kekeke.. =P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL