Followers

Facebook Comments

Friday, December 17, 2010

D.I.L.E.M.A


TERMENUNG KESEORANGAN... aishhh... macam2 perlu diifikirkan... aku tak tahu haluan aku di mana... nak gerak ke sini... rase berat je kaki melangkah... (bukan pasal kaki aku krem yeee)... hohoh.... nak gerak ke sebelah ni pon susah gak... banyak risikonye... (adeyhh... tgk kiri kanan kiri kanan) jom mari kite melintas jalan... hahaha...

DILEMA... aku bukan nk lepaskan tanggungjawab aku.. tapi aku perlukan ruang tok "bernafas"... (haffuuuuu~) - segar tak nafas ku??? kekeke... =P em.. serius balik... alahai... fikir pro kontra dulu la... fikirkan masak2... yang pasti aku perlu cari jalan yang buat aku rase maju ke hadapan... hidup ini harus diteruskan... (wasssseeeyyyy...)

CUTI OH CUTI... banyak masa aku rehat... semakin tenang aku... time ni banyak kontrol makan... nak diet kot.... kekeke... walaupun cuti sangat byk free... kadang2 bosan gak la... tapi... inilah masanya aku tenangkan jiwa aku... rehatkan minda... lapangkan dada... bersihkan fikiran... ohhh~ hihi...

NO IDEA... ok la.. tu je aku nak cakap... hahaha... xde idea n cerita nak dikongsikan masa cuti2 Malaysia ni... tunggu je la next2 post aku eaa.... hihi... pabai... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL