Followers

Facebook Comments

Thursday, December 23, 2010

BUKAN DIRIKU


Haaa... ni topik baru aku time cuti nih... kekeke... Mesti korang tgk citer ni gak kan??? Sinetron Bukan Diriku... best gak lakonan Bertrand Antolin (Ariel), irin Dwi Aryanti (Ayla) & Baim Wong (Ryo)... hahaha... citer indon la ni...

Saje je aku tengok citer indon nih... time boring2 ngah cuti... bukak2 channel Astro Ria... ni la citer barunye... Semenjak cuti2 ni, banyak gak citer2 emo ditayangkan... aku pon pelik... hahaha... (lucu gak la) hihi...

BUKAN DIRIKU... hmmm... boleh tahan gak jalan citernye... kesah roh org mati leh masuk badan orang len... keke... Ryo da meninggal lepas kemalangan dilanggar si Ariel... (kononnya plan nk bunuh la tadi)... last2 Ariel sendiri yg kene gak... haha... then si Ryo tu plak jadi roh... so, dia masuk la dlm badan si Ariel yg tengah koma tuh... jeng2... Roh len... Badan len... haha.. manarik gak citer ni aku tengok.. (gelak sorang2) hahaahhahaa.... tetibe ade si nurse tu kan... same gak mcm Ryo... ingatkan roh dia pompuan gak.. rupenye roh dia laki.. adeyh... haha (lagi buat aku nk gelak)... pastu si Ayla tu da jadi tak keruan agi... hehe... (asyik emo je watak dier... hurmmm..)... overall... citer ni mmg best la... bagus untuk tontonan masa cuti ni... hahahaha... mengisi masa lapang yg boring... kekeke... mak ai... panjang lak sinopsis aku... tak larat nk taip... korang tengok sendiri la sinetron ni kat Astro Ria...)... hihi...

LAGU TEMA... hurmmm.... best gak lagu tema citer nih... ade la relate ngan citer ni... tapi tak tahu la pasal kesahnya roh masuk badan manusia len tuh... hihi...

Bukan Diriku
Artist: Samsons

Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu

Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku

Kini maafkanlah aku
Bila ku menjadi bisu
Kepada dirimu

Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas
Tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku

Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku

Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu
Bukanlah diriku



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL