Followers

Facebook Comments

Wednesday, November 17, 2010

sepi di hari raya aidil adha

SEPI... huu... hanya Allah sahaja yang tahu macam mane la perasaan aku ni... da la tak balik raye... tu pun terpakse stay kat kolej UiTM... bukan sebab ape pun... cume ade urusan & komitmen yg harus aku buat... hurmmm... tp penuh dgn dugaan jugak la... adeyh... (xpe2... aku pasti boleh melaluinya) cehhh.... motivate diri sendiri lak... hahaha..

LEGA... akhirnya... JPK Apprentice sudahpun berlalu.... hurmmm... byk jugak perkara yang dapat dikongsikan... mcm2 pengalaman pahit manis yg dapat dilupakan... adik2 JPK semua dididik dengan penuh kasih sayang & KETEGASAN... haha... =)

KARISAMA... hmmm... mane la aku nak letak diri aku ni... keseorangan je... tapi tak pe la... ini dugaan aku... kalau la ramai yang menyertainya... insya ALLAH program ni jadi "membahagiakan" aku... tapi... kwn2ku masing2 ade urusan... (sedihnye)... tapi hidupku harus diteruskan... bermula pada hari esok (18 Nov)... ade program penyerahan bendera... fuhhh~ harap2 kontigen dari UiTM Puncak Alam menang byk... kan3??? yip3.. horeyy....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL