Followers

Facebook Comments

Sunday, November 7, 2010

OVERSEA???



CUTI SEMESTER... kini tiba lagi cuti semester 3... wahhhh... akan ku isi masa cuti ini dengan baik2... aku ingin rehat seluruh jiwa dan ragaku... selepas penat melalui segala hidup di Universiti... sukarku lupakan segala peristiwa yg telah ku alami... aku teruja kehidupan aku dalam semester ini... kerana aku merasakan diri ku semakin matang...


SHARING IS CARING... itulah pelbagai peristiwa yg telah ku alami ketika ini... kadang2 aku rasa sangat bahagia dan kadang2 aku rasa kesepian... thanks to kawan2ku coz selalu buat aku gembira terutama kepada S... hehe... biarlah aku seorang je yang tahu... "andai ku tahu..." (lagu Ungu)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL