Followers

Facebook Comments

Friday, October 22, 2010

RINDU MAK AYAH!!!




AYAHANDA : BASRI @ BOSERI BIN MIR
BONDA : SALMIAH BT MOHD ZAIN @ JULIA TENG

Rindu terasa... sebak pun ade,,, bile mak ayah call... huuu... susahnye nak menahan perasaan ini... kata2 mereka membuatkan ku terasa nak balik je... bukan ape, aku x sanggup berdepan dengan pelbagai karenah di Universiti ini... aku perlukan belaian dan perhatian mak ayah... aku tak peduli... aku anak bongsu yg paling manjakan diorang.... aku berada di sini demi menunaikan hasrat dan impian aku yang masih belum terlaksana... aku ingin menjadi insan yang berguna suatu hari nnt... aku ingin hadiahkan mak ayah aku kejayaan hidupku ini... aku jugalah generasi terakhir dalam adik beradikku yang menggalas tanggungjawab sebagai seorang anak yang telah melepasi universiti... bermula dari kakakku, abangku, kembarku dan terakhir skali diriku sendiri... pahit manis yang ku lalui di kehidupan kampus ini... macam2 telah ku kenali... macam2 telah ku pelajari... macam2 telah ku tempuhi... semua ini realiti kehidupanku... apapun, ku iringi doaku pada MU Ya Allah, berikan kesejahteraan dan kebahagiaan pada bonda dan ayahanda ku di kampung halaman... berikan mereka sebuah kehidupan yang aman dan jauhilah mereka daripada keburukan... amin~




"sayang mak ayah!!!!"
-anakandamu: syukrie-

1 comment:

  1. balik je la...keje kat unuversiti sampai bile pun xabis

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

autumn

autumn

snow

snow

INTERNATIONAL